سمنانی‌های مقیم خارج برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور جذب شوند


سمنانی‌های مقیم خارج برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور جذب شوند

سمنان- معاون اقتصادی وزیر کشور از مسئولان خواست تا سمنانی‌های مقیم خارج را برای سرمایه‌گذاری جذب کنند و گفت: پتانسیل‌های استان برای ایجاد یکی از زنجیره‌های اصلی تولید نیازمند معرفی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کوشش تبار بعد از ظهر پنجشنبه در ستاد تسهیل و رونق تولید استان سمنان به میزبانی استانداری درباره رونق تولیدات در سراسر کشور و استان، تاکید کرد: بانک‌های عامل استان، بازوی اجرایی ستاد محسوب می‌شوند.

وی افزود: بانک‌ها باید به صورت ویژه و با جدیت همچون گذشته در ادامه مسیر پیشبرد اهداف در حوزه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، پای کار باشند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید فرصتی مناسب برای حل مسائل استانی در حوزه صنعت و تولید است ولیکن موارد و مسائل که نیاز باشد، در سطح ملی نیز پیگیری می‌شود، ابراز کرد: حوزه تجارت خارجی امری بسیار حائز اهمیت است و نوید بخش بودن گزارش‌های ارائه شده توسط استان در این حوزه، امری بسیار ارزشمند است.

کوشش تبار با بیان اینکه استفاده از ظرفیت استان سمنانی‌های مقیم در خارج از کشور برای مقوله سرمایه گذاری در حوزه تولید، باید در دستور کار قرار داشته باشد، گفت: پتانسیل‌های استان برای ایجاد یکی از زنجیره‌های اصلی تولید در کشور احصاء و جهت اقدامات آتی سرمایه گذاری، معرفی شود.

وی در دیگر بخش سخنان خود، افزود: در بحث توزیع عادلانه و مردمی سازی یارانه‌ها، دولت سیزدهم زنجیر بزرگی را از پای اقتصاد ایران باز کرد و اقدام بزرگی صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان