رزمایش مواسات و همدلی در ساری برگزار شد


رزمایش مواسات و همدلی در ساری برگزار شد

ساری- رزمایش مواسات و همدلی با هدف توزیع ۲۶۲ سری جهیزیه، دو هزار سبد معیشتی و هفت هزار سری لوازم التحریر در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه عصر پنجشنبه در رزمایش مواسات اظهار داشت: در این رزمایش ۲۶۲ سری جهیزیه، دو هزار سبد معیشتی و هفت هزار سری لوازم التحریر به ارزش بیش از ۱۵۴ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ۳۱۳ در استان گفت: ۵۰۰ سبد غذایی در روستای اورست بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اظهار اینکه ۲۶۲ سری جهیزیه با اعتبارات امداد تهیه شده است، گفت: سری دوم جهیزیه نیز واگذار می‌شود و تمامی سبدهای معیشتی از محل کمک‌های خیران تأمین شده است.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: مردم مازندران در جشن شور عاطفه‌ها بیش از ۱۳ میلیارد تومان برای تهیه لوازم التحریر و بسته‌های فرهنگی دانش آموزان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران از اعزام هزار و ۵۰۰ نفر از محرومان به صورت رایگان و با حمایت خیران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، گفت: ۷۰۰ نفر نیز در ایام اربعین به سفر کربلا روانه شدند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه ساری نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات جهادی و حمایت از نیازمندان اظهار داشت: مواسات و همدلی با نیازمندان سبب رضایت و خشنودی خداوند و رسول خدا می‌شود.

وی افزود: امت اسلامی به فکر دین، امنیت، دفاع از حرم و سلامت فکری و جسمی است وچنین امتی سبب رضایت و خشنودی خداوند می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)