باید پای گفتمان نوجوانان و نسل کنونی بنشینیم


باید پای گفتمان نوجوانان و نسل کنونی بنشینیم

قزوین – نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید پای گفتمان نوجوانان و نسل کنونی بنشینیم و برای مطالبات این نسل تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح ۶ پروژه شهری قزوین اظهار کرد: افتتاح بام شهر قزوین در ۱۷ هکتار با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و قرار گرفتن در موقعیت طبیعی بکر و مشرف‌به شهر همچنین داشتن جاده اختصاصی نورالشهدا در جوار مزار ۸ شهید گمنام می‌تواند تفرجگاهی دلنشین برای هم شهری‌ها و هم وطنان عزیزمان باشد.

وی با بیان اینکه این پروژه می‌توان بستر رونق جذب گردشگر را فراهم کند تاکید کرد: بی شک هم افزایی و همدلی مسئولان و برنامه ریزی منسجم می‌تواند زمینه خدمت به مردم را فراهم کند لذا همه ما به عنوان خادمان ملت باید قطعات پازل خدمت را به هم وصل کرده و با توکل به خدا در این مسیر گام برداریم در این صورت خداوند نیز همراه و یاری گر ما خواهد بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نوجوانان، جوانان و بانوان مطالبه گر چنین پروژه‌هایی هستند، اضافه کرد: هر چه مدیران شهری و مسئولان در راستای تقویت سیستم خدمت رسانی در حوزه اوقات فراغت خانواده‌ها و نسل کنونی قدم بردارد و زیست اجتماعی عفیفانه و معنوی را در راستای پر کردن اوقات فراغت به بهترین نحو فراهم کند بی شک به آسایش روحی، امنیت اجتماعی و استحکام خانواده‌ها کمک کرده‌اند.

وی تاکید کرد: متأسفانه میزان پروژه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی و برنامه‌های اختصاصی برای نسل نوجوان و جوان کم رنگ است.

محمدبیگی ادامه داد: باید پای گفتمان نوجوانان و نسل کنونی بنشینیم و برای مطالبات این نسل تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به مجاورت پروژه بام شهر با پروژه باغ موزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه باغ موزه دفاع مقدس می‌تواند بام معنوی شهر قزوین را تکمیل کند.

وی در پایان یادآور شد: بی شک باغ موزه دفاع مقدس در قزوین می‌تواند یکی از پروژه‌های برتر کشور در حوزه معرفی تاریخ دوران دفاع مقدس به تمامی اقشار به ویژه نسل کودک و نوجوان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا کوچولو را دیده اید؟ / هلیکوپتر امداد برای پیدا شدن دختر گمشده به پرواز در آمد + فی...