رأفت نظام اسلامی در مواجهه با آشوبگران حد و حصر مشخصی دارد


رأفت نظام اسلامی در مواجهه با آشوبگران حد و حصر مشخصی دارد

سنندج- رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: رأفت و مدارای نظام اسلامی حد و حصر مشخصی دارد و امنیت مردم خط قرمز ماست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کردستان، حجت الاسلام حسینی در ویژه برنامه هفته وحدت در سنندج، اظهار داشت: این ایام ولادت پیامبر اوج مهربانی و رحمت و آئینه تمام نمای حضرت حق تعالی است که با بینش عمیق امام خمینی (ره) و اعتقاد قلبی ایشان نامگذاری شده است و هدف از این نامگذاری تقویت وحدت و برادری بین مسلمانان جهان است.

وی افزود: وحدت امت اسلام همواره مورد توجه معاندین و دشمنان نظام بوده است و متأسفانه در چند روز اخیر اغتشاشگران این ایام را به کام مردم ما تلخ کردند.

رئیس کل دادگستری کردستان خاطر نشان کرد: اعتراض، انتقاد و بیان نقطه نظرات همواره مورد استقبال و تأکید مسئولین کشوری و استانی است اما اغتشاش، تخریب و آتش زدن اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت ماهیت دیگری دارد.

حجت الاسلام حسینی افزود: دشمنان نظام اسلامی با تمرکز بر استان کردستان و با به راه انداختن طوفان رسانه‌ای و لجن پراکنی گسترده و پروژه کشته سازی سعی در ناامن جلوه دادن این استان دارند در حالی که با تلاش و عزم قوی نیروهای خدوم انقلاب بحمدالله در چند روز اخیر آرامش در استان برقرار بوده و صرفاً تعداد قلیلی هستند که امنیت مردم را هدف قرار داده اند و با این افراد به شدت برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید بنا شده است و در استان کردستان نیز تعداد این شهدا بیش از ۲۳ هزار نفر است و وجب به وجب خاک این استان آغشته به خون این شهدای عزیز است.

حجت الاسلام حسینی به دشمنان و معاندین نظام هشدار داد: رأفت و مدارای نظام اسلامی حد و حصر مشخصی دارد و امنیت مردم خط قرمز ماست و اگر دشمنان و اغتشاشگران هر چه سریع‌تر به این غائله پایان ندهند به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که گروه‌ها و افرادی در زمان فعلی مدعی دفاع از حقوق مردم کردستان شده اند که جنایات آنان علیه مردم میهن اسلامی و بویژه کردستانی‌ها در طول تاریخ این مرز و بوم اثبات شده است.

در ادامه این مراسم ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اظهار داشت: هفته وحدت بزرگداشت میلاد پیامبری است که در اوج اخلاق انسانی است و تمام فرمایشات آن ستوده، وحی الهی است و اطاعت از رسول خدا به مثابه اطاعت از خداوند متعال است.

ماموستا کریمی افزود: به اعتقاد تمامی علمای اهل تشیع و تسنن منشأ عشق و علاقه به پیغمبر اسلام (ص) بحث توحید است و می‌توان گفت که مسیر عشق به خداوند اطاعت از رسول خداست.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی تأکید کرد: استراتژی و سیاست نظام جمهوری اسلامی تشکیل رنگین کمان وحدت و برادری بین اقوام و مذاهب است و با اتحاد و برادری می‌توان به ایران قوی، مقتدر و توسعه یافته دست یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا