برخی ها در قزوین برای رونق گردشگری فقط شعار سر می‌دهند


برخی ها در قزوین برای رونق گردشگری فقط شعار سر می‌دهند

قزوین – شهردار قزوین با بیان اینکه رونق گردشگری با شعار محقق نمی‌شود، گفت: امروز برخی‌ها در استان قزوین تنها شعار تلاش برای رونق گردشگری را سر می‌دهند و با عمل به آن فرسنگ‌ها فرصت داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صباغی شهردار در قزوین در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری قزوین که پیش از ظهر پنج شنبه در بوستان باراجین قزوین برگزار شد اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت و نظام تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

وی با بیان اینکه تکمیل بیش از ۴۵ هزار پروژه نیمه تمام موجود در کشور نزدیک به هشت سال زمان می‌برد، افزود: اولویت ما باید تکمیل این پروژه‌های نیمه تمام باشد.

شهردار قزوین با بیان اینکه طولانی شدن این پروژه‌ها از دست دادن سرمایه‌های کشور است، بیان کرد: ما نیز بر اساس همین سیاست دولت به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هستیم.

وی تاکید کرد: در حالی پروژه بام شهر قزوین افتتاح می‌شود که کلنگ احداث آن حدود ۲۰ سال پیش بر زمین خورده بود و امروز در فضایی به وسعت ۱۷ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

شهردار قزوین با بیان اینکه رونق گردشگری با شعار محقق نمی‌شود، تاکید کرد: امروز برخی‌ها در استان قزوین تنها شعار تلاش برای رونق گردشگری را سر می‌دهند و با عمل به آن فرسنگ‌ها فرصت داریم.

وی تاکید کرد: معتقدیم اماکن تاریخی که هویت شهری است با رویکرد توسعه و با هدف ایجاد بستر مناسب و امن برای گردشگری باید مناسب سازی شود.

صباغی در پایان با بیان اینکه برای دعوت گردشگران به قزوین باید از شعار دادن پرهیز کنیم، یادآور شد: سرمایه گذاری برای جذب گردشگر به معنای تهیه زیرساخت برای آرامش و استفاده مردم است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر