ابلاغ دستورالعمل طرح تشکیل کمیته هماهنگی و پیشگیری از سرقت


ابلاغ دستورالعمل طرح تشکیل کمیته هماهنگی و پیشگیری از سرقت

اردبیل- معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از ابلاغ دستورالعمل طرح تشکیل «کمیته هماهنگی و پیشگیری از سرقت» در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته هماهنگی و پیشگیری از سرقت با حضور مدیران و مسئولان متولی در دادگستری اردبیل اظهار کرد: آمار وقوع سرقت در استان در ۶ ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و از این حیث استان اردبیل در جایگاه خوبی قرار ندارد.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش همکاری‌ها بین دستگاه‌های مختلف برای پیشگیری از سرقت، دستورالعمل طرح تشکیل «کمیته هماهنگی و پیشگیری از سرقت» از سوی مرکز ابلاغ شده است.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در این دستورالعمل تمامی وظایف و مسئولیت‌های دستگاه‌های مختلف برای مقابله با سرقت تشریح شده و ضروری است تا همه دستگاه‌ها برای اجرای دقیق این دستورالعمل اهتمام جدی و مؤثری را داشته باشند.

آفاقی افزود: دستگاه قضائی به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم در راستای مقابله با سرقت، اقدامات بسیار مؤثری انجام داده و در دستور کار خود قرار داده است.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: رسیدگی خارج از نوبت به جرایم سرقت، هماهنگی و همکاری برای به‌روزرسانی بانک اطلاعات مجرمین و سارقین، اعمال محدودیت‌ها در اعطای امتیازات به زندانیان مرتبط با سرقت و شناسایی خلأهای قانونی و ارائه راهکارها و پیشنهادات لازم از مهمترین برنامه‌های دستگاه قضائی استان اردبیل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی