جهاد تبیین با استفاده از مبانی قرآنی تکلیف اصلی مؤسسات قرآنی است


جهاد تبیین با استفاده از مبانی قرآنی تکلیف اصلی مؤسسات قرآنی است

قزوین – مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: ورود به موضوع جهاد تبیین با استفاده از مبانی قرآنی یک تکلیف برای مؤسسات قرآنی و فعالین در این عرصه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در جمع فعالان قرآنی که بعد از ظهر چهارشنبه در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: در این فراز از انقلاب اسلامی که دشمنان از هر سو با مدل‌های مختلف به نظام اسلامی هجمه وارد می‌کنند انسجام و برنامه ریزی مجموعه‌های فعال فرهنگی و قرآنی برای اجرای خوب و درست کارهای فرهنگی و قرآن یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه اولویت امروز سازمان تبلیغات اسلامی تبدیل شدن این سازمان به سازمان تبیین است، افزود: فعالان قرآنی و فرهنگی افسران جریان جهاد تبیین محسوب می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری از سال گذشته جهاد تبیین را یک واجب قطعی و فوری دانستند، ادامه داد: باید از خود بپرسیم به عنوان عناصر فرهنگی و حواریون انقلاب در این مسیر چقدر کار کردیم.

وی با بیان اینکه اگر به موقع عمل می‌کردیم خسارت‌هایی که امروز دشمن به ما وارد می‌کند کمتر بود، تصریح کرد: مسئله تبیین و روشنگری اگر به درستی انجام نشود دشمن قوی‌ترین محاسن نظام را نیز به عنوان نقطه ضعف به مردم نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام پورآرین با اشاره به اینکه فعالان قرآنی به عنوان خواص جامعه محسوب می‌شوند، عنوان کرد: مجموعه سازمان تبلیغات به دنبال یک کار هدفمند شبکه ای در بین مجموعه‌های هدفمند خود است.

وی تاکید کرد: جنگی که دشمن شروع کرده نبرد رسانه‌ای بوده و از این میدان توانستند عده‌ای را به میدان بکشانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رسالت فعالین قرانی این است که با مبانی و محتوای قرآنی این نبرد را برای مردم تبیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید مفاهیم قرآن را در بستر رسانه‌های جمعی و محافل مختلف به خوبی بتوانیم ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: ورود به موضوع جهاد تبیین با استفاده از مبانی قرآنی یک تکلیف برای مؤسسات قرآنی و فعالین در این عرصه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام پورآرین عنوان کرد: بی تفاوتی به نیازهای روز انقلاب اسلامی توسط فعالین قرآنی پذیرفتنی نیست و همه عناصر معتقد به انقلاب باید وارد صحنه شده و شرایط را برای دیگران تبیین کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا