مهلت 2 هفته‌ای اوقاف برای پرداخت بدهی ورزش وجوانان اصفهان


مهلت 2 هفته‌ای اوقاف برای پرداخت بدهی ورزش وجوانان اصفهان

اصفهان - معاون ثبتی و حقوقی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:براساس تعامل صورت گرفته بامدیرکل ورزش وجوانان استان اجاره‌های معوقه موقوفات این نهاد تا۲ هفته آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اصغر توسلی با اشاره به دیدار با مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: این جلسه در راستای تعامل و همکاری بین دو مجموعه اوقاف و ورزش و جوانان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از مراکز و فضاهای ورزشی در استان اصفهان نیز موقوفه است و در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد، افزود: در این دیدار به وضعیت موقوفات ورزشی چهار شهرستان اصفهان، شهرضا، کاشان و فلاورجان رسیدگی شد.

معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در این دیدار مقرر شد که مسئولان ورزش و جوانان استان اصفهان نسبت به پرداخت اجاره بهای معوقه موقوفات اقدام کنند، اضافه کرد: این معوقات قرار است در بازه زمانی ۲ هفته‌ای پرداخت شود.

وی اضافه کرد: البته باید توجه داشت که برخی از این موقوفات از سال ۹۴ و برخی از سال ۹۸ قراردادی با اوقاف نداشته‌اند و باید بعد از شناسایی و ارائه نظر کارشناسان نسبت به میزان بدهی اداره ورزش و جوانان اعلام نظر شود.

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه جوانان در مجموعه اوقاف و امور خیریه از اهمیت بالایی برخوردار هستند و همه تلاتش خود را برای تعامل با اداره ورزش و جوانان خواهیم داشت، افزود: از سوی دیگر نیز باید توجه داشته باشیم اجرای نیات موقوفه نیز برای ما امری ضروری است.

وی ادامه داد: مجموعه اوقاف در خصوص ساخت مجموعه‌های جدید در موقوفاتی که در اختیار ورزش و جوانان است نیز صدور مجوزهایی را در دستور کار قرار داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج