نیازهای دارویی بیماران خاص اردبیل تأمین می‌شود


نیازهای دارویی بیماران خاص اردبیل تأمین می‌شود

اردبیل- فرماندار اردبیل گفت: دغدغه بیماران خاص و خانواده‌هایشان به ویژه بیماران سرطانی در تأمین دارو برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر چهارشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اردبیل اظهار کرد: توزیع مرغ منجمد به مقدار نیاز مردم در مراکز توزیع و فروش معتبر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: روند توزیع مرغ منجمد برای تأمین نیاز مردم شهرستان اردبیل در مراکز توزیع و فروش معتبر شهرستان اردبیل ادامه دارد تا دغدغه مردم در تأمین مرغ برطرف شود.

فرماندار اردبیل از ذخیره و توزیع کالاهای ضروری و پروتئینی در شهرستان خبر داد و گفت: مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند چرا که به مقدار نیاز این کالاها در سطح عرضه موجود است.

اعتماد اعجازی افزود: با تاکید بر تشدید نظارت بر توزیع و فروش کالاهای ضروری در شهرستان اردبیل، با هرگونه گران‌فروشی و تخلف در عرضه کالاهای مورد نیاز مردم برخورد شدید انجام می‌شود.

وی با تاکید بر برطرف کردن دغدغه بیماران خاص و خانواده‌هایشان به ویژه بیماران سرطانی خاطرنشان کرد: خدمات‌دهی به این بیماران و مدیریت هزینه در این امر باید مبنای کار باشد.

اعتماد اعجازی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پیشگیری از بیماری التور بسیار حائز اهمیت است و همچنین آزمایشات لازم در زمینه سبزیجات و آب شرب مصرفی به طور مداوم انجام شود تا از هرگونه بیماری و آلودگی در این حوزه‌ها پیشگیری شود.

فرماندار اردبیل اضافه کرد: نظارت بهداشتی در مدارس و تغذیه دانش‌آموزان برای پیشگیری از بیماری‌های مسری در شهرستان تشدید می‌شود و باید سرویس‌های مدارس شهرستان هم به صورت ویژه ساماندهی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه