آئین نامه عضویت جوانان هلال احمر به زودی اعلام خواهد شد 


آئین نامه عضویت جوانان هلال احمر به زودی اعلام خواهد شد 

گرگان- رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: به زودی آئین نامه عضویت جوانان هلال احمر اعلام و پس از آن اعضای جوانان رتبه بندی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه نشست صمیمی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و معاون دانشجویی و جوانان با دبیران، اعضای فعال و کارشناسان امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر در این نشست گفت: گلستان از گذشته تاکنون عملکرد خوبی داشته و از همه دغدغه‌های شما باخبریم و آنها را پیگیری می‌کنیم.

محمد گل فشان در خصوص تیم‌های سحر، بیان کرد: اعضای سحر تیم‌های عملیاتی جوانان هلال احمر در حوادث ماه‌های همچون متروپل و زلزله آذربایجان در کنار امدادگران حضور موثر داشتند و مورد تشویق دکتر کولیوند قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه همچین طرح دادرس از طرح‌های موفق سازمان جوانان است، ادامه داد: توافق نامه‌ای با آموزش و پرورش امضا شده که براساس آن همه دانش آموزان عضو هلال احمر می‌شوند.

گل فشان ادامه داد: به زودی آئین نامه عضویت اعلام و پس از آن اعضای جوانان رتبه بندی خواهند شد و امیدواریم با همت شما جوانان مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: نفس آموزش در طرح دادرس بسیار حائز اهمیت است و آموزش مهارت‌های امدادی و خودامدادی دانش آموزان از خدمات شایسته هلال احمر در مدارس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق