سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر خوزستان سبب افزایش صادرات می‌شود


سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر خوزستان سبب افزایش صادرات می‌شود

اهواز- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در بنادر استان باعث رونق تجارت خارجی کشور و همچنین پشتیبانی از تولید داخلی خواهد شد.

به گزارش مهر، بهروز آقایی عصر امروز سه شنبه در جمع نیروهای یگان حفاظت منطقه ویژه اقتصادی بندر امام اظهار کرد: یگان حفاظت بنادر خوزستان مأموریت حفاظت و تأمین امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی و همچنین سرمایه‌های ملی کشور در منطقه را بر عهده دارد.

وی در ادامه امنیت پایدار در آبراه‌های داخلی تا سواحل و بنادر خوزستان را نتیجه هوشیاری و توانمندی نیروهای یگان حفاظت بنادر استان عنوان کرد و گفت: تخلیه و بارگیری ۲۴ میلیون تن کالای اساسی تنها در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندر امام بخشی از نتیجه تلاش حفاظان امنیت در این منطقه است.

آقایی تصریح کرد: مجموعه بنادر خوزستان از حوزه‌های عملیات انتظامی برخوردار هستند که به واسطه هوشیاری نیروهای یگان حفاظت شاهد نظم، امنیت و خدمات رسانی انتظامی مستمری در منطقه هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان اضافه کرد: ایجاد چنین آرامش و امنیت پایداری در مجموعه بنادر استان سبب ایجاد زمینه‌ای مطلوب برای توسعه سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی و افزایش عملکرد تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی وارداتی و صادراتی شده است.

وی بیان کرد: مجموعه سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در بنادر استان متناسب با جدول زمان بندی و پیشرفت‌های فیزیکی تا پیش از پایان امسال به بهره برداری می‌رسند که باعث رونق تجارت خارجی کشور و همچنین پشتیبانی از تولید داخلی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات