ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه محیط زیست


ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه محیط زیست

تبریز- رئیس دانشگاه تبریز بر ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه محیط زیست تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صفر نصراله زاده، عصر سه شنبه در جلسه مشترک اساتید دانشگاه تبریز با رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: محیط زیست یک واژه‌ای است که کم و بیش با آن آشنایی هستیم و باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: محیط زیست خانه ما است و روابط متقابلی با محیط زیست برقرار می‌کنیم و مجبور به دخالت در آن هستیم چراکه برای برای نفس کشیدن و تأمین نیازهای زندگی به آن نیاز داریم اما باید درست استفاده کنیم.

وی افزود: همان اندازه که مدیریت در جامعه انسانی سخت بوده مدیریت محیط زیست هم دشوار است، امیدواریم تحولات عظیمی با حضور آقای دکتر سلاجقه رخ دهد، ما هم علاقه‌مندیم و امیدواریم با اکوسیستمی که تعیین می‌شود، مشکلات برطرف شود.

نصراله زاده خاطرنشان کرد: معضلات زیست محیطی بسیاری داریم به‌ویژه در حوزه دریاچه ارومیه که جلساتی هم در دانشگاه تبریز برگزار شد و تأکیدات بسیاری هم بر این موضوع شده است اما آنطور که شاید و باید مورد عنایت جدی قرار نگرفته است.

وی خطاب به رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد: اگر محیط زیست مورد توجه بود، قطعاً بسیاری از گرفتاری‌ها را نداشتیم، امیدواریم با مدیریت شما اتفاقات خوبی رخ دهد و استفاده از فناوری و نوآوری‌های نو و شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه مهم است.

وی در پایان اضافه کرد: آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز به‌عنوان مجموعه مادر در خدمت شما است و با یکدیگر تلاش می‌کنیم تا کارها سریع‌تر شروع شود و نقش مهمی ایفا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...