امنیت پیش نیاز توسعه است


امنیت پیش نیاز توسعه است

شاهرود- امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امنیت پیش نیاز توسعه است، گفت: هر کشوری برای توسعه در ابعاد مختلف، نیازمند برقراری امنیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی پیش از ظهر سه شنبه در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان شاهرود به میزبانی ستاد فرماندهی ناجا شاهرود با بیان اینکه امنیت پیش نیاز توسعه در هر کشور است، تاکید کرد: هر کشور در ابعاد مختلف توسعه، می‌بایست رکن حیاتی امنیت را داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی قدردان کسانی هستند که برایشان امنیت را به ارمغان می‌آورند، ابراز کرد: نیروی انتظامی همواره فداکاری خود را نسبت به نظام، مردم و ارزش‌ها ثابت کرده و از ابتدای انقلاب و دفاع مقدس تاکنون نقش آفرین بوده است.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه، تاکید کرد: دشمنان قداست شکنی را در دستور کار قرار دادند و ملت ایران با بصیرت خود، همواره صف خودشان را از اغتشاش گران جدا کرده‌اند.

امینی با بیان اینکه آسیب به بیت‌المال و اموال مردم در کنار پرچم سوزی نشان می‌دهد که دشمنان دنبال اهداف دیگری هستند، ابراز کرد: افرادی که دست به این اقدامات می‌زنند، از صف مردم خارج شده و اهداف دشمنان را دنبال می‌کنند.

به گزارش مهر، اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری ناجا از جمله دیگر بخش‌های سخنرانی امام جمعه شاهرود در جمع نیروی انتظامی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل