موانع برای آغاز فعالیت واحد تولیدی نساجی زنجان رفع شده است


زنجان-رئیس سازمان صمت زنجان گفت: مشکلات و موانع برای آغاز فعالیت واحد تولیدی نساجی زنجان رفع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ستاد رفع تسهیل سعی بر استفاده از تخصص کارشناسان زبده دستگاه‌های مختلف است، گفت: پیشنهادات این متخصصان در جلسات مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، به صدور نقشه‌های ساختمانی برای یک واحد تولیدی به شرط رعایت موارد قانونی تاکید کرد و گفت: مشکلات سه واحد تولیدی در دست احداث در شهرک صنعتی شهید شهریاری در جلسه طرح و راه‌کار آن پیش‌بینی شد.

فغفوری تاکید کرد: مشکلات واحد تولیدی نساجی نیز در جلسه مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد که بعد از اعلام نظر محیط زیست عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: جلسه امروز ستاد تسهیل مصوبات قابل توجهی در حوزه صنعت و کشاورزی داشته و یکی از واحدهای تولیدی تازه احیا شده، مشکلاتی در حوزه تقسیط تسهیلات خود داشت که در بازپرداخت آن تسهیلاتی ارائه شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، بر لزوم ضرورت فعالیت برخی از واحدهای تولیدی برای پیشگیری از وقوع بحران تاکید کرد و گفت: جلسه ستاد تسهیل امروز مصوبات خوبی هم در حوزه تأمین برق واحدها به شرط تأمین ایمنی و موارد فنی مورد نیاز داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی