ترویج آموزه های تربیتی منوط به تحقق زندگی مبتنی بر نماز است


ترویج آموزه های تربیتی منوط به تحقق زندگی مبتنی بر نماز است

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر جایگاه نماز در آموزش دانش آموزان گفت: ترویج آموزه‌های تربیتی - اعتقادی باید با تاکید بر الگوی زندگی مبتنی بر نماز دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز سه شنبه در آئین استانی «نماز نور چشم» که با حضور دانش آموزان دختر نواحی چهارگانه اهواز و در محل یادمان شهدای اهواز برگزار می‌شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان برنامه‌های گسترده‌ای برای ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان دارد که از جمله آن می‌توان به توسعه کمی - کیفی فضای نمازخانه‌های مدارس، نواختن زنگ نماز در مدارس و ارائه آموزش‌های تکمیلی برای دانش آموزان اشاره کرد.

وی بر جایگاه نماز در تحقق برنامه‌های تربیتی تاکید کرد و افزود: به برکت خون شهدا و حرمت چادرهای شما دختران گام دومی به دوره آخرالزمان و ظهور نزدیک می‌شویم و بی شک در این دوره عفت، پاکدامنی و حرکت در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب بهترین صفاتی است که دانش آموزان باید به این صفات حسنه آراسته شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: بی شک برکات تقید به نماز اول وقت فراوان است و در جای جای تاریخ اسلام علمای بزرگ اسلام و دیگر بزرگان وقت زندگی خود را با نماز تنظیم می‌کنند و موفقیت‌های ارزنده‌ای توسط این علما برای اسلام و مسلمانان از قبل این سبک زندگی مبتنی بر نماز حاصل شد.

حمیدی نژاد گفت: مهمترین ویژگی سبک زندگی اسلامی و علوی تقید به نماز است و این الگو باید به عنوان یک اصل عملکردی در تربیت دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


‏انصارالله یمن: عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد