دفاع نیروهای مدافع امنیت در حوادث اخیر الگو است


دفاع نیروهای مدافع امنیت در حوادث اخیر الگو است

سلری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دفاع نیروهای مدافع امنیت همراه با اخلاق در حوادث اخیر برای کنترل فتنه و آشوب در دنیا الگو است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر سه شنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی استان مازندران با تقدیر از تلاش‌های نیروهای فراجا در راستای ایجاد امنیت و برخورد با اغتشاشگران اظهار داشت: مال، جان و دین سه مثلث مهم به شمار می‌رود اما دین مقدم بر همه چیز است و قابل معامله نیست.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر اشاره واضافه کرد: برخی خواص که زودهنگام و عجولانه و شتاب زده داوری کرده بودند اکنون که قضایا روشن شد اشتباه خود را جبران کنند.

وی با اظهار این که هر روز بهانه‌هایی برای هجمه علیه کشور تراشیده می‌شود، امنیت را مسئله بسیار مهم برشمرد وو گفت: بدون امنیت زندگی اجتماعی و حکمرانی مهم نیست و ارزش امنیت برای ما چندان ملموس و محسوس نیست.

آیت الله لائینی بابیان این که برای حفظ امنیت باید تلاش و مجاهدت کرد، گفت: کار شهدای امنیت در حوادث اخیر ارزشمند و والا بوده است و فداکاری فراجا و نیروی انتظامی نیز مظلومانه و ارزشمند بوده است.

امام جمعه ساری رفتار و اقدام فراجا را در حوادث اخیر دفاع همراه با مدارا بوده است، گفت: پلیس دیگر کشورها مقابل اعتراض و اغتشاشات برخوردهای خشن و تند دارند اما نیروی انتظامی ما با مدار عمل کرده است.

وی دفاع مقابل خشونت توان با اخلاق را هنر نیروهای فراجا و آن را الگو دانست و گفت: دفاع از امنیت توسط نیروها یک الگو در جهان به شمار می‌رود که یک آشوب سخت را اخلاق مدارانه، مدیریت و کنترل کرده است.

آیت الله لائینی دستگیری آشوبگران و فریب خوردگان را اقدامی موفقیت آمیز دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه