ظرفیت‌های مرزنشینان برای کنترل مرزها استفاده می‌شود


ظرفیت‌های مرزنشینان برای کنترل مرزها استفاده می‌شود

بوشهر- فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه مرزیاران را باید در کنار مرزبانان قرار دهیم، گفت: ظرفیت‌های مرزنشینان برای کنترل مرزها استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدعلی گودرزی صبح سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: مرزبانی به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام به شمار رفته به‌گونه‌ای که یک شب مرزبانی در مرز برابر هزار سال عبادت است.

وی افزود: مرزبانی باید به صورتی قوی با دانش بالا و با مدیریت ستادی در مرزها ظاهر شده تا بتواند دفاعیات لازم در برابر دشمنان داخلی و خارجی را داشته باشد.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: استان بوشهر یکی از استان‌های استراتژیک بوده و به گونه‌ای که هجمه تهاجم دشمن همیشه برای سوءاستفاده و استعمارگرایانه زیاد بوده است.

وی تاکید کرد: مرزبانی باید چنان علمی دست پیدا کند که با تهاجم دشمن مقابله کند و باید از تمام ظرفیت‌های مرزبانی از لحاظ اپتیکی و ظرفیت‌های لازم و با برنامه‌ای جامع بتوان مرزها را کنترل کند.

وی با بیان اینکه مرزیاران را باید در کنار مرزبانان قرار دهیم، افزود: باید از مرزنشینان استفاده کرد که این مرزنشینان در کنار مرزبانان به عنوان مرزیاران این مرز و بوم باعث کنترل مرزها می‌شود که به طبع این مردم‌داری هدف و اولویت باشد.

سردار گودرزی عنوان داشت: اگر ما در کتاب‌ها دنبال خداشناسی هستیم ولی شما مرزبانان به صورت عینی در مأموریت‌های خود خدا را ملموسانه لمس می‌کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا در پایان از تلاش بی وقفه مرزبانان تقدیر و تشکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر دیده‌نشده از لحضات اولیه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت گیلان