1100 بسته لوازم التحریر بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد


1100 بسته لوازم التحریر بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

سمنان- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، یک هزار و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی صبح سه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی بسیج سازندگی سمنان ضمن بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان استان توزیع شد، تاکید کرد: این طرح همزمان با سال تحصیلی جدید در تمام استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها به صورت متمرکز توسط بسیج سازندگی استان سمنان توزیع شده است، ابراز کرد: ارزش هر سری از این لوازم التحریر ۳۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود که شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و… است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بیان کرد: این بسته‌های لوازم التحریر به همت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شده است.

کاشفی با بیان اینکه روند توزیع لوازم التحریر توسط سپاه و بسیج از شهریور ماه آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد، بیان کرد: بسیج در اجرای نهضت کمک مومنانه به عنوان پیش قراول حرکت خواهد کرد و از ظرفیت‌های مردمی خدمت مومنانه نیز بهره‌گیری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا