مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر در زنجان آغاز شد


مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر در زنجان آغاز شد

زنجان- مدیر کل اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر از امروز در زنجان آغاز شد.

جواد بازرگان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف از ۲۶ شهریورماه آغاز شده است، ادامه داد: زنجان نیز همانند چند استان دیگر در این دوره از مسابقات میزبان رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه زنجان از امروز به مدت چهار روز میزبان رقابت‌های سنگ نوردی در بخش پسران خواهد بود، خاطرنشان کرد: بخش دختران این رشته نیز قرار است از ۲۳ مهرماه به مدت چهار روز در سالن اختصاصی سنگ نوردی زنجان برگزار شود.

مدیر کل اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در این دوره از المپیاد استعدادهای برتر قرار است ۶ استان میزبانی رشته‌های مختلف را بر عهده داشته باشند، عنوان کرد: در این دوره از المپیاد، ورزشکاران در رشته‌های تیراندازی، تیراندازی با کمان، شیرجه، واترپلو، اسکیت، وزنه‌برداری، گلف، کشتی آزاد و فرنگی، قایقرانی، سه‌گانه، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، بوکس، هندبال، تنیس روی میز، جودو، سنگ نوردی، ژیمناستیک، والیبال، بدمینتون، شمشیربازی، هاکی و ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

بازرگان در ادامه با بیان اینکه در روز اختتامیه این مسابقات که قرار است روز ۲۶ مهرماه برگزار شود، میزبان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان باشیم، افزود: بدون شک برگزار چنین رویدادهایی با عنوان استعدادهای برتر در رده سنی نوجوانان، منجر به کشف استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟