1200برنامه هفته تربیت بدنی در آذربایجان غربی اجرا می شود


1200برنامه هفته تربیت بدنی در آذربایجان غربی اجرا می شود

ارومیه – مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: همزمان با بزرگداشت هفته تربیت بدنی یک هزار و ۲۰۰ برنامه در سطح استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد بیرامی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ برنامه طی هفته تربیت بدنی در استان اجرا می‌شود، افزود: افتتاح ۳۰ زمین چمن مصنوعی با همراهی اداره کل آموزش و پرورش در شهرهای مختلف و کلنگ زنی پنج سالن ورزشی در شمال و جنوب استان از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: در هفته تربیت بدنی امسال، ۷۵۰ مسابقه ورزشی، ۶۰ جشنواره، ۱۲۰ برنامه فرهنگی و حدود ۳۰۰ برنامه در قالب همایش، تجلیل، کارگاه آموزشی و پروژه‌های عمرانی در استان تمهید شده است.

بیرامی اضافه کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی امسال، همایش جوانی جمعیت با حضور سخنران کشوری و آئین تجلیل از فعالان فرهنگ ورزش (جشنواره رسم جوانمردی) و مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آوران المپیک جهانی، بین المللی و آسیایی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طی این هفته عملیات عمرانی پنج سالن ورزشی در شهرهای میاندوآب، چایپاره، بوکان، پلدشت و پیرانشهر آغاز می‌شود.

وی گفت: افتتاح سالن تیراندازی در پیرانشهر، برگزاری مسابقات شطرنج ریتد قهرمانی کشور در میاندوآب، افتتاح چهار زمین چمن مصنوعی در روستاهای سردشت و پیرانشهر، افتتاح سالن ورزشی روستای ترکش پیرانشهر، برگزاری مسابقات مینی فوتبال روستاییان طرح ملی جام پرچم و تجلیل از قهرمانان مسابقات کاراته شمال غرب در اشنویه از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.

بیرامی اظهار کرد: در این هفته همچنین ضمن آغاز لیگ فوتسال و والیبال مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش، المپیاد ورزش زندانیان استان در ۱۳ رشته ورزشی آقایان و بانوان، مسابقات والیبال کارکنان منطقه‌ای شمال‌غرب اداره کل زندان‌ها و همایش بزرگ کوه‌پیمایی کل دانشجویان دانشگاه‌های ارومیه برگزار خواهد شد.

هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر (روز ملی تربیت بدنی و ورزش) آغاز و تا دوم آبان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...