7 متهم پرونده موج های آبی گنبدکاووس تفهیم اتهام شدند


7 متهم پرونده موج های آبی گنبدکاووس تفهیم اتهام شدند

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مهم ترین اتهامات هفت متهم پرونده موج های آبی گنبدکاووس توسط نماینده دادستانی در دادگاه قرائت و به متهمان تفهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: جلسات فوق العاده رسیدگی به پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس آغاز شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: حیف و میل اموال، اخلال در نظام اقتصادی که سبب حیف و میل مال غیر شده، انتقال مال غیر، تبانی، ربا، جعل و کلاهبرداری مهم‌ترین اتهامات هفت متهم پرونده در کیفر خواست بود که توسط نماینده دادستان ابوالفضل سعیدی در دادگاه قرائت و به متهمان تفهیم شد.

آسیابی ادامه داد: جلسه بعدی دادگاه پس از بررسی دفاعیات طرح شده در جلسه امروز و کسب استعلام‌های مورد نیاز، به زودی برگزار و رای صادر خواهد شد.

گفتنی است در ادامه دادگاه وکلای متهمان و مالباختگان دفاعیات خود را مطرح کردند.

لازم به ذکر است که پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس با نزدیک به ۳۰۰ شاکی یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی استان است که رئیس قوه قضاییه در سفر آذر ماه سال گذشته خود به استان، اختیارات ویژه به رئیس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف این پرونده اعطا کرد.

در این پرونده شاکیان به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی، گردشگری، سهام خریدند اما پس از گذشت نزدیک به ۹ سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده بود.

دومین جلسه رسیدگی به شکایت پرونده کثیر الشاکی موج‌های آبی گنبدکاووس به ریاست قاضی محمدی در شعبه ۱۰۳ کیفری دو این شهر با حضور شاکیان و وکلای متهمان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی