شهریار در بخش هنرهای نمایشی عهدواره «چله مهدویت» ایفای نقش می کند


شهریار در بخش هنرهای نمایشی عهدواره «چله مهدویت» ایفای نقش می کند

شهریار- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار از برگزاری دومین عهدواره «چله مهدویت» در شهریار خبر داد و گفت: شهریار در بخش هنرهای نمایشی این عهدواره ایفای نقش می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر نیکخواه عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین عهدواره «چله مهدویت» در شهریار خبر داد و اظهار داشت: این برنامه از پنجم ماه رجب تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهریار مسئول اجرای بخش هنرهای نمایشی شامل پرده خوانی، نقالی و تعزیه را بر عهده دارد گفت: این عهدواره به مدت ۴۰ روز در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

نیکخواه با اشاره به اینکه این فراخوان با تدبیری که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اتخاذ کرده از دو روز گذشته آغاز شده است افزود: این فراخوان برای همه هنرمندان ارسال می‌شود تا وقت کافی داشته باشند که بتوانند در خصوص آرمان مهدویت آثار را جمع آوری به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار عنوان داشت: در استان تهران ۱۶ شهرستان داریم که هر یک از این شهرستان‌ها بخشی از این فعالیت فرهنگی هنری را بر عهده گرفته اند و شهریار هم طبق سنوات گذشته نمایش‌های خیابانی و هنرهای نمایشی جدیدتری را نیز به منصه ظهور در خواهد آورد.

وی گفت: از همه هنرمندان می‌خواهیم با تمام توان در این عهدواره شرکت و بر غنای آن بیافزایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مجید رضوی متاسفانه