30هزار خانه سازمانی برای نیروهای فراجا در سراسر کشور احداث می‌شود


30هزار خانه سازمانی برای نیروهای فراجا در سراسر کشور احداث می‌شود

ورامین- معاون هماهنگ کننده فراجا از احداث ۳۰ هزار خانه سازمانی برای نیروهای فراجا در سراسر کشور در قالب برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: اعتبارات لازم برای احداث این واحدها تأمین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی نوری‌نژاد عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در ورامین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توجه به معیشت پرسنل از مهمترین برنامه‌های فرماندهی انتظامی کشور است، اظهار داشت: یکی از مهمترین راه‌های کمک به سبد معیشت خانواده نیروهای انتظامی احداث منازل سازمانی است.

نوری نژاد با بیان اینکه ۳۰ هزار واحد مسکونی طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در قالب برنامه هفتم توسعه در سراسر کشور احداث خواهد شد گفت: اعتبارات لازم برای احداث این واحدها تأمین و جذب شده است.

وی عنوان کرد: ۲۰۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۸۰ میلیون تومان همزمان با هفته نیروی انتظامی به بهره برداری می‌رسد.

معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: اگر تا پایان امسال سه تا چهار هزار واحد مسکونی سازمانی احداث شود، بخش مهمی از مشکل معیشت کارکنان فراجا رفع خواهد شد.

نوری نژاد بیان داشت: با توجه به گسترش مناطق مسکونی شهری و روستایی در سراسر کشور و همچنین افزایشمأموریت‌های پلیس و گسترش مناطق مسکونی، تعداد کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پرسنل، متناسب به رشد مناطق افزایش پیدا نکرده ولی تلاش می‌شود تا با احداث واحدهای متناسب و جذب نیرو، بخشی از نیازها را تأمین شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات