مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در مسجدسلیمان برگزار می‌شود


مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در مسجدسلیمان برگزار می‌شود

مسجدسلیمان- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مسجدسلیمان گفت: مراسم وداع با شهید «بامدی» از شهدای مدافع امنیت در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن محمودی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: شامگاه شنبه مورخ ۹ مهرماه سال جاری پاسدار غلامرضا بامدی، یکی از پاسداران حریم ولایت و مدافعان امنیت کشور به دست مزدوران و گروهک‌های ضدانقلاب در شهر سنندج به شهادت رسید.

وی با تبریک و تسلیت شهادت این پاسدار به ملت ایران، مردم مسجدسلیمان و خانواده او، افزود: مراسم استقبال از این شهید والامقام با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولان، آحاد مردم، اعضای شورای تأمین در این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: شامگاه دوشنبه مورخ ۱۸ مهرماه امسال نیز مراسم وداع با شهید بامدی در گلزار شهدای گمنام شهرستان مسجدسلیمان و در جوار مزار شهید بهنام محمدی، اسطوره ملی و قهرمان ایران زمین برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمودی گفت: این شهید مدافع امنیت نیز ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۹ مهرماه بر دستان مردم شهرستان، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان از میدان اصلی شهر به سمت آستان مقدس و متبرک هفت شهیدان تشییع و در آرامگاه ابدی آرام خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان