مبلغان استان ایلام آماده روشنگری و اقتاع افکار عمومی هستند


مبلغان استان ایلام آماده روشنگری و اقتاع افکار عمومی هستند

ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مبلغان استان ایلام آماده روشنگری و اقتاع افکار عمومی در سطح استان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی صبح دوشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی ایلام اظهار کرد: سازمان انتظامی در خط مقدم است.

وی افزود: اگر باب شهادت در جاهای دیگر بسته شده اما در مجموعه سازمان انتظامی فرصت شهادت وجود دارد و این موضوع به خلوص نیت کارکنان انتظامی برمیگردد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: مردم قدر زحمات نیروی انتظامی را می‌دانند و در مواقع فتنه این قدردانی جلوه بیشتری پیدا می‌کند.

وی با اشاره به کتاب «اجاره نشین خیابان الامین» گفت: باتوجه به اینکه نویسنده این کتاب یک فرد ایلامی است می‌توان از ظرفیت این کتاب در شکل دهی تصویر ذهنی مردم نسبت به ناامنی بهره برد. خواننده این کتاب به وضوح درک می‌کند که درصورت تضعیف قوه قهریه و دولت مرکزی، چه جنایات و آسیب‌های جبران ناپذیری متوجه ملت و مملکت خواهد شد

وی ادامه داد: قدر دان زحمات مجموعه انتظامی کشور هستیم و اعلام می‌کنیم جامعه مبلغین استان در کنار شما آماده همکاری برای روشنگری و اقناع افکار عمومی هستند.

نجفی اضافه کرد: درکنار ایجاد امنیت، نیاز است با روی گشاده و صبر با جوانانی که برای آنان گره ذهنی بوجود آمده صحبت و گفتگو صورت گیرد تا اقناع اندیشه و آرامش روانی بر همه اقشار جامعه حاکم شود.

فرمانده انتظامی ایلام ضمن تشکر از اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: برای ما باعث افتخار است که این مجموعه در عرصه فرهنگی‌فعالیت موثر می‌کند.

سردار دلاور القاصی مهر افزود: شاید تا قبل از راهپیمایی روز جمعه در ایلام اغتشاشگران در ذهن خود این خیال را می‌پروراندند که همه با ما هستند، اما وقتی سیل عظیم مردم را دیدند جا خوردند و باحضور مردم درصحنه، آتش فتنه فروکش کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر