گشت های مشترک یگان های حفاظتی گلستان و سمنان افزایش می یابد


گشت های مشترک یگان های حفاظتی گلستان و سمنان افزایش می یابد

علی آبادکتول- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان گفت: با توجه به گستردگی و حساسیت منابع طبیعی در مرز گلستان و سمنان، مقرر شد گشت‌های مشترک یگان‌های حفاظت هر دو استان برقرار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی گلبینی، شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: نشست تعاملی فی ما بین فرماندهان یگان حفاظت استان‌های گلستان و سمنان در منطقه «شیرین آباد» دهنه زرین گل شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان توضیح داد که این نشست با هدف تعامل و مساعدت یگان‌های حفاظت دو استان در حفظ و صیانت جنگل‌ها و مراتع، حضور به موقع و سریع در شرایط حساس مانند حریق انجام شد.

وی افزود: با توجه به گستردگی و حساسیت منابع طبیعی در منطقه، مقرر شد گشت‌های مشترک بین کارکنان یگان‌های حفاظت هر دو استان در مرزهای مشترک برقرار شود.

گلبینی با اشاره به اهمیت پیشگیری و حضور به موقع در شرایط بحرانی، گفت: در مناطق حساس که احتمال حریق وجود دارد لوازم و تجهیزات اطفا حریق همیشه حاضر بوده تا در صورت اعلام حریق، عملیات اطفا به سرعت انجام شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان عنوان کرد: همکاری در اطفا حریق بدون توجه به مرز استان‌ها باید انجام شده یعنی هر استانی که نزدیک تر به حریق باشد باید در اسرع وقت نسبت به اطفا اقدام کند.

گلبینی همچنین تأکید کرد که در زمینه ورود و خروج چوب آلات و ذغال دو استان همکاری‌های مشترک لازم را خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی