پویش «مشق احسان» و «همکلاسی مهربان» در شهر قدس ادامه دارد


پویش «مشق احسان» و «همکلاسی مهربان» در شهر قدس ادامه دارد

قدس- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر قدس از تداوم برگزاری پویش «مشق احسان» و «همکلاسی مهربان»در این شهرخبر داد و گفت: در این مرحله ۱۵۰۰بسته لوازم تحریر میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد پاسدار هادی حفیظی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از تداوم کمک‌های مومنانه و شناسایی دانش آموزان نیازمند این شهرستان و برگزاری پویش «مشق احسان» و «همکلاسی مهربان» در شهر قدس خبر داد و اظهار داشت: این پویش با تلاش و کمک‌های مؤثر گروه‌های جهادی، بنیاد احسان و بسیج دانش آموزی در حال برگزاری است.

حفیظی افزود: در این مرحله از رزمایش یک هزار و ۵۰۰ بسته لوازم تحریر برای مقاطع مختلف تحصیلی دانش آموزانی که شناسایی شده و نیازمند دریافت این هدایا هستند توزیع می‌شود.

وی گفت: شناسایی دانش آموزان نیازمند توسط گروه‌های جهادی بسیج و بسیج دانش آموزی انجام شده و در پایان این رزمایش توزیع انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر قدس در ادامه عنوان داشت: در ادامه پویش‌ها و رزمایش‌ها و کمک‌های مومنانه که توسط نیروهای بسیج و گروه‌های جهادی انجام می‌شود این رزمایش هم با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم