نیروی انتظامی با حمایت مردم اجازه عرض اندام به دشمن را نخواهد داد


نیروی انتظامی با حمایت مردم اجازه عرض اندام به دشمن را نخواهد داد

ورامین- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: نیروی انتظامی با حمایت مردم اجازه عرض اندام به دشمن را نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شرق استان تهران که با حضور استاندار برگزار شد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره خادم مردم است اظهار داشت: پلیس با جان و دل از اقتداری که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده محافظت خواهد کرد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با حمایت مردم اجازه عرض اندام به دشمن را نخواهد داد، گفت: روزانه بیش از هزار خدمات به مردم در شرق استان تهران توسط پلیس ارائه می‌شود که باعث خشنودی ما است و افتخار می‌کنیم که خادم امنیت مردم هستیم.

عزیزی افزود: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با پشتیبانی همیشگی مردم، اجازه عرض اندام به دشمنان را نخواهند داد و آنان باید این خیال خام را که می‌توانندبا ایجاد ناامنی، در برابر پیشرفت و توسعه کشور ایستادگی کنند به گور خواهند برد.

وی با اشاره به اینکه استانداری تهران بیش از ۴۰ میلیارد تومان به فراجا شرق استان تهران کمک کرده که این اعتبارات در راستای خرید تجهیزات صرف شده است، عنوان داشت: پلیس در مقابل تهدیدات منافقین و فتنه گران ایستاده است و این فتنه ننگین نیز رفع خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان داشت: حمایت‌های مقام معظم رهبری از ناجا باعث تقویت روحیه پلیس شد که باعث خدمت رسانی بیشتر می‌شود.

عزیزی اظهار داشت: نیروهای پلیس در برابر مردم با رأفت اسلامی و در برابر آشوب‌طلبان و اغتشاشگرانی که قصد برهم زدن امنیت مردم و جامعه را دارند، با اقتدار رفتار خواهند کرد و حاضرند که حتی به بهای جان خود، از این امنیت دفاع کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قالیباف به خاطر ائتلاف دوستان خودرا قربانی کرد/ قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک ا...