عامل ایجاد رعب و وحشت در بومهن دستگیر شد


عامل ایجاد رعب و وحشت در بومهن دستگیر شد

پردیس- ​ فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری فردی که در بومهن با ایجاد آتش سوزی عمدی منزل مادری و درگیری با خانواده برادرش و اهالی محل اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بهزاد عبدیان از دستگیری فردی که با ایجاد آتش سوزی عمدی منزل مادری و درگیری با خانواده برادرش و اهالی محل اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بود خبر داد و گفت: حوالی ظهر امروز ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ در پی تماس تعدادی از اهالی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی عمدی و قمه کشی توسط فردی معلوم در منطقه بومهن، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل حادثه حاضر و نسبت به کنترل حریق و برقراری امنیت محل مربوطه اقدام کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد پسر خانواده به دلیل نا معلوم اقدام به آتش زدن منزل مادری خود نموده و با تهدید خانواده خود و همسایه‌ها با سلاح سرد از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: پس از گذشت چند ساعت متهم در اقدامی جنون آمیز با حضور در منزل برادر خود در یکی دیگر از مناطق پردیس با استفاده از چاقو و قمه ضمن تهدید اهالی خانه برادرش، برای شهروندان رعب و وحشت ایجاد نمود.

عبدیان تصریح کرد: با امداد خواهی برادر متهم و با حضور به موقع عوامل انتظامی در محل و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و برای نجات جان شهروندان حاضر، پس از آنکه متهم با قمه به سمت پلیس حمله ور می‌شود با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی به ناچار به سمت پای متهم نشانه رفته و وی را زمین گیر و دستگیر می‌کند.

فرمانده انتظامی پردیس ادامه داد: متهم با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل و در ادامه خانواده متهم و تعدادی از اهالی برای تنظیم شکایت از متهم در یگان انتظامی حاضر و پرونده قضائی تشکیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نگاه کرد و رفت