شناسایی باند سارقان مامورنما در دماوند/5 مرد و یک زن دستگیر شد


شناسایی باند سارقان مامورنما در دماوند/5 مرد و یک زن دستگیر شد

دماوند- فرمانده انتظامی دماوند از شناسایی باند سارقان مامورنما در این شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص پنج نفر مرد و یک زن دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین فاضلی از شناسایی باند سارقان مأمور نما در دماوند خبر داد و اظهار داشت: این افراد به محض تاریکی هوا اقدام به بازرسی برخی از افراد که در انتظار سوار شدن خودرو بودند، کرده و خودشان را به‌عنوان مأمور پلیس معرفی می‌کردند.

وی گفت: این سارقان به عنف افراد را سوار خودرو کرده و وجه نقد و گوشی تلفن همراه را سرقت و حتی وادار به واریز وجه در جلوی دستگاه عابر بانک و خالی کردن حساب‌های بانکی افراد می‌کردند.

فرمانده انتظامی دماوند افزود: با عملکرد پلیس آگاهی و امنیت و کلانتری مهرآباد این افراد سارق با دو دستگاه خودرو و پلاک تقلبی شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: این باند سارقان مأمور نما مختص دماوند نبود و گرمسار، پاکدشت، شریف آباد، حکیمیه، تهرانپارس، خاوران، پردیس، دماوند و فیروزکوه را شامل می‌شد.

فاضلی اضافه کرد: سارقان، ساکن منطقه مهرآباد رودهن بودند که طی عملیات غافلگیرانه رصد و بازرسی منزل انجام شد و متخلفان با اموال مسروقه داخل منزل کشف و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: در ادامه این عملیات دستگیری یک مال‌خر در شهرهای همجوار شهرستان دماوند شناسایی و ۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه از متهم کشف شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در شهرستان دماوند این‌گونه کسبه‌ای که اقدام به خرید اموال مسروقه می‌کنند را نداریم؛ این موبایل فروش و مال‌خر اموال مسروقه قطعات گوشی تلفن همراه را تعویض می‌کرد که با تلاش مأموران پلیس دستگیر شد.

فاضلی عنوان کرد: در مجموع در این عملیات پلیسی، پنج نفر مرد و یک نفر زن دستگیر و راهی زندان شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم