شهید بامدی جان خود را برای دفاع از امنیت کردستانی ها فدا کرد


شهید بامدی جان خود را برای دفاع از امنیت کردستانی ها فدا کرد

سنندج- استاندار کردستان با اشاره به اینکه همه ایرانیان قدردان و مدیون نیروهای جان بر کف و مجاهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهید بامدی جان خود رابرای دفاع از امنیت استان فدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت پاسدار شهید غلامرضا بامدی در سنندج اظهار کرد: آرزوی همه رزمندگان و خدمتگزاران راه حق و حقیقت شهادت است و شهادت شهید بامدی را باید تبریک گفت، چرا که مسیر شهادت، سربلندی و افتخار است.

وی افزود: در وقایع اخیر افرادی از روی ناآگاهی، فریب توطئه دشمن و رسانه‌های معاند را خوردند و موجب اذیت برای مردم شدند.

استاندار کردستان تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز به زعم باطل خود بهانه‌ای به دست آورده اند که به پاسداران و نیروهای انتظامی بدون سلاح برای دفاع از امنیت مردم در خیابان‌ها هستند که حمله کنند اما هیچ غلطی نخواهند کرد.

زارعی کوشا افزود: دشمن فتنه گر و استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم بی آبروی سعودی بداند که با شهادت جوانان انقلابی ما نمی‌توانند در بین مردم استان تفرقه ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در آغازین روز هفته دولت شاهد شهادت این فرزند رشید پاسدار انقلاب اسلامی هستیم که شیعه و سنی برای مظلومیت وی اشک می‌ریزند.

استاندار کردستان تصریح کرد: ما تا آخرین قطرات خونمان جانمان را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب فدا خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: این شهید والامقام سرباز نظام و میهن اسلامی و اهل خوزستان بود که خالصانه به مردم کردستان خدمت کرد و امروز با حضور پرشور مردم سنندج تشییع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید