لزوم پیگیری جانمایی ایجاد مراکز خدماتی در اماکن گردشگری البرز


لزوم پیگیری جانمایی ایجاد مراکز خدماتی در اماکن گردشگری البرز

کرج- استاندار البرز با تأکید بر لزوم پیگیری جانمایی ایجاد مراکز خدماتی در اماکن گردشگری استان گفت: صنعت گردشگری البرز به سمت شکوفایی حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه ایجاد ۱۰ مرکز خدماتی با رویکرد ایجاد سرویس‌های بهداشتی بین راهی و تابلوهای معرفی اماکن گردشگری استان در مناطق هدف با حضور حسین زاده معاون وزیر گردشگری در سالن جلسات حوزه استان برگزار شد، افزود: استان البرز مملو از مکان‌های گردشگری طبیعی و آثار تاریخی است از این رو برای جذب گردشگران باید بسترهای لازم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: ایجاد مراکز خدماتی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و غرفه‌های معرفی اماکن گردشگری و راهنمایی گردشگران از جمله مواردی است که باید ایجاد شود.

عبداللهی گفت: برای این منظور وزرای گردشگری و راه و شهرسازی طی توافقی برای ایجاد سرویس‌های بهداشتی در سراسر کشور بمنظور رفاه گردشگران و مسافران عبوری از اماکن گردشگری، اقدام کرده‌اند.

وی افزود: اکنون سرمایه گذار برای این امر در استان وارد شده و باید هر چه سریع‌تر نسبت به جانمایی اماکن، اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: مکان‌های در نظر گرفته شده باید مورد تأیید ادارات کل محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری، راهداری و آب منطقه‌ای باشد و ضرورت دارد هر کدام از دستگاه‌ها وظایف حوزه خود را در اسرع وقت انجام دهند.

وی افزود: برای تبدیل شدن استان البرز از مبدا به مقصد گردشگری، برنامه‌های ویژه ای داریم و گام به گام برای تحقق آنها حرکت می‌کنیم؛ برای این منظور حضور سرمایه گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.

البرز ظرفیت‌های سرمایه گذاری بسیاری در حوزه گردشگری دارد

حسین زاده معاون وزیر گردشگری نیز در این جلسه اعلام کرد: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های مربوطه در استان نسبت به حل موانع و تسریع روند امور پروژه‌ها اقدام کنند.

وی گفت: استان البرز ظرفیت‌های سرمایه گذاری بسیاری در حوزه گردشگری دارد بنابراین برای جذب سرمایه گذاران وارد عمل شده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد ایرانی که ازهم جدا شدند + فیلم اسامی که باور نمی کنید!