مسیر ترانزیتی استان سمنان زمینه قاچاق کالا را پدید آورده است


مسیر ترانزیتی استان سمنان زمینه قاچاق کالا را پدید آورده است

سمنان- استاندار سمنان گفت: مسیر ترانزیتی استان علی رغم تمام مزیت های اقتصادی و گردشگری، حمل نقل و ... که برای استان دارد، زمینه قاچاق کالا را هم پدید آورده که باید در این زمینه هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح یکشنبه در سومین نشست کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر در استانداری سمنان با بیان اینکه قاچاق کالا ضربه مهلکی به تولیدات داخلی وارد می‌سازد، ابراز کرد: عزم مسئولان انتظامی استان در مقابله با قاچاق ستودنی است.

وی افزود: یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی، جلوگیری از قاچاق کالاست که در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی عضو کمیسیون به انجام آن می‌پردازد.

استاندار سمنان با بیان اینکه قرار داشتن استان در مسیر جاده ترانزیت و تردد مسافران علاوه بر فرصت بسیار مطلوب، زمینه بروز قاچاق کالا را نیز به وجود می‌آورد، تاکید کرد: قرارگیری در مسیر ترانزیت، وسعت استان، نبود کنترل مرزها از سوی کشورهای همجوار و نزدیکی به پایتخت کشور، بستر بروز قاچاق را فراهم می‌سازد.

هاشمی با بیان اینکه جلسات کمیسیون برنامه‌ریزی و مقابله با قاچاق کالا و ارز استان به صورت مستمر و با قدرت برگزار شود، افزود: مباحث مرتبط با تأمین سوخت معادن استان در کمیسیون به صورت دقیق بررسی و رسیدگی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی