12 کیلومتر از راه‌های روستایی دامغان بهسازی شد


12 کیلومتر از راه‌های روستایی دامغان بهسازی شد

دامغان- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان از احداث و بهسازی بیش از ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ابوطالبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های توجه به مناطق محروم، ابراز کرد: بیش از ۱۲ کیلومتر راه‌های روستایی شهرستان دامغان احداث و بهسازی شده است.

وی با بیان اینکه ۹ روستای دامغان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از نعمت آسفالت برخوردار شده که عمده اعتبارات آن از محل استانی بوده است، افزود: اجرای این حجم پروژه راه روستایی با تخصیص قیر رایگان و اجرای زیرسازی امانی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان با کاهش هزینه قابل ملاحظه‌ای همراه بوده و در تسریع روند اجرای آن کمک شایانی کرده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان اظهار داشت: روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت آسفالت شدن قرار دارند تلاش می‌شود این روستاها اولویت بندی شده و طبق برنامه زمان بندی نسبت به بهسازی و آسفالت راه دسترسی این روستاها اقدام شود.

ابوطالبی افزود: دامغان دارای ۵۸۰ کیلومتر راه روستایی است که بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی از ضروریات توسعه آن محسوب می‌شود و با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در محورهای فرعی و روستایی ادامه خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم