فعالیت‌های فراجا در همه حوزه‌ها فعال و اثرگذار است


فعالیت‌های فراجا در همه حوزه‌ها فعال و اثرگذار است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: فعالیت‌های فراجا در همه حوزه‌ها فعال و اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم صبح شنبه در صبحگاه فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: مردم قدرشناس زحمات و تلاش‌های شبانه روزی این مجموعه دلسوز و انقلابی و ولایت مدار هستند.

وی افزود: فعالیت‌های فراجا در همه حوزه‌ها فعال و اثرگذار است و این مجموعه انقلابی و ولایتمدار خدمات بسیار گسترده‌ای در همه عرصه‌ها برای تقویت اقتدار و امنیت ملت، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های عده‌ای خائن و وطن فروش در خارج علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: اگر کسی عاشق و دلسوز ایران و مردم باشد هیچگاه با تحریک بیگانگان علیه هم وطنان و کشورش توطئه و خیانت نمی‌کند.

امیری مقدم بیان کرد: این افراد فریب خورده با کمک دلارهای سعودی و سازمان‌های جاسوسی غرب علیه ایران بسیج شده‌اند ولی نتوانسته‌اند ذره‌ای به جایگاه مستحکم این کشور بزرگ خدشه‌ای وارد کنند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح در این ایام با جانفشانی‌های خود در افزایش اقتدار نظام اسلامی بسیار نقش آفرین بوده‌اند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران برای حفاظت و حراست از ایران اسلامی و جایگاه ولایت و رهبری از جان و مال خودشان گذشتند و بر گردن همه ما حق دارند و امروز مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش همه ما گذاشته شده است.

امیری مقدم خاطر نشان کرد: دشمن می‌دادند که مردم ایران عاشق ولایت و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ذره‌ای در این مسیر کوتاه نخواهند آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)