بدون امنیت پیشرفت ممکن نیست/نیروهای مسلح اجازه ناامنی را نمی‌دهند


بدون امنیت پیشرفت ممکن نیست/نیروهای مسلح اجازه ناامنی را نمی‌دهند

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امنیت زیرساخت رشد کشور است و بدون امنیت پیشرفت در هیچ یک از بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی که به مناسبت هفته فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت زیرساخت رشد کشور است و بدون امنیت پیشرفت در هیچ یک از بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رخ نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ناامنی برخی از کشورهای منطقه، گفت: زندگی در این کشورها هر لحظه با ترس است.

وی همچنین به ناامنی گسترده در آمریکا نیز اشاره داشت و افزود: تعداد زیادی اسلحه در شهرهای این کشور پخش است و مردم این کشور همواره شاهد تیراندازی حتی به کودکان هستند.

حجت الاسلام نوری هدف دشمن را ایجاد ناامنی در ایران برشمرد و گفت: پس از ایجاد ناامنی رسیدن به سایر اهداف برایشان ساده‌تر است اما تا کنون نیروهای مسلح اجازه چنین اتفاقی را نداده اند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه دفاع از امنیت و آرامش کشور کار بسیار سختی است، بیان کرد: پلیس ایران اسلامی ۴۳ سال است که با جان و دل و با صلابت و اقتدار از امنیت کشور دفاع و حراست می‌کند.

وی با بیان اینکه فراجا در اغتشاشات اخیر بسیار قدرتمندانه وارد میدان شد، خاطر نشان کرد: عزیزان انتظامی در این اغتشاشات با قدرت با اغتشاشگران برخورد کردند و برای برقراری امنیت و آرامش نیز شهدای زیادی را تقدیم کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عشق دوست