ولایتمداری شاکله اصلی پلیس است


ولایتمداری شاکله اصلی پلیس است

ایلام-فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه ولایتمداری شاکله اصلی پلیس است، گفت: مجموعه انتظامی در مسیر تراز اسلامی حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک با حضور امام جمعه ایلام و استاندار ایلام اظهار کرد: در هفته ناجا با بیش از ۱۰۰ برنامه از ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه آغاز شده است و امید است که همکاران ما بتوانند در این هفته خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان ارائه دهند.

وی تصریح کرد: مجموعه انتظامی با یک اراده قوی در مسیر ساختن تمدن نوین اسلامی و قرار گرفتن در مسیر تراز اسلامی حرکت می‌کند.

سردار القاصی مهر عنوان کرد: نیروی انتظامی، امنیت را حق بجا و قانونی مردم می‌داند و اعتقاد دارد که مردم در نظام اسلامی در سایه امنیت کامل زندگی کنند.

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با سناریوهای متفاوت با ترور دانشمندان و نخبگان کشور، با فتنه‌ها مختلف و تحریم‌های ظالمانه و عملیات روانی و جنگ همه جانبه تبلیغاتی و رسانه‌ای ترکیبی تلاش می‌کنند منافع مختلف خود را دنبال کند، اما با حضور آگاهانه مردم و تلاش‌های شبانه روزی که در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی انجام می‌شود، اهداف دشمنان نافرجام مانده است.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهنمودهای به موقع مقام معظم رهبری توانسته است امنیت مطلوبی را به وجود آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا