درخشش دختران خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی جودو کشور


درخشش دختران خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی جودو کشور

بجنورد- رئیس هیات جودو خراسان شمالی از کسب دو مدال طلا و برنز توسط دختران نوجوان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور برای نخستین بار خبر داد.

یونس ولیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر جودو دختران از ۱۳ تا ۱۶ مهرماه در اصفهان در حال برگزار است.

رئیس هیأت جودو خراسان شمالی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۵۱ نفر شرکت کننده از ۲۲ استان در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم استان اصفهان اجرا می‌شود.

وی در ادامه به نتایج انفرادی کسب شده اشاره کرد و افزود: در پایان روز اول این رقابت‌ها زینب قادری موفق شد اولین مدل طلای بانوان جودو خراسان شمالی در رقابت‌ها قهرمانی کشور در وزن ۳۳ کیلو گرم را کسب کند و زهره مختاری در وزن ۳۶ کیلوگرم به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

وی بیان داشت: نمایندگان استان‌های آذربایجان غربی، البرز، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، فارس، گیلان، همدان، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، لرستان، مازندران، قم، سمنان، سیستان و بلوچستان، تهران، یزد و زنجان در این رقابت‌ها حضور دارند.

ولیزاده در انتها گفت: مریم ولیزاده و فاطمه قهرمان به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست تیم جودو بانوان خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ پدر مهران غفوریان واقعا ساواکی بود؟