انتقال سند 2900 هکتار زمین در کرمانشاه برای طرح نهضت ملی مسکن


انتقال سند 2900 هکتار زمین در کرمانشاه برای طرح نهضت ملی مسکن

کرمانشاه- مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از انتقال سند ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین در کرمانشاه برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان کرمانشاه در طرح نهضت ملی مسکن موظف به ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی برای افراد واجد شرایط و ثبت نام شده در این طرح است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات طرح نهضت ملی مسکن تأمین زمین مورد نیاز است، افزود: در بحث ماده ۹ جهش مسکن تاکنون سند یک هزار و ۴۰۰ هکتار زمین طی ۶ ماهه گذشته و یک هزار و ۵۰۰ هکتار طی سال گذشته توسط منابع طبیعی به نام راه و شهرسازی استان کرمانشاه منتقل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: در مجموع تاکنون سند ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین از زمین‌های واجد شرایط به راه و شهرسازی استان کرمانشاه منتقل شده است.

آهکی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند زمین‌های مازاد خود را برای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار ادارات راه و شهرسازی قرار دهند و اولویت تخصیص مسکن به کارکنان واجد شرایط همان دستگاه است در غیر این صورت به سایر افراد تعلق خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان کرمانشاه خود نیز در حال بررسی زمین‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی است تا طرح نهضت ملی مسکن به صورت سریع‌تر به سرانجام برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان