تصویب13هزار میلیاردتومان اعتبار برای اجرای طرح تولیدی در کرمانشاه


تصویب13هزار میلیاردتومان اعتبار برای اجرای طرح تولیدی در کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از تصویب ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح تولیدی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از آخرین وضعیت ساخت کارخانه کاشی و سرامیک چیاسرام زاگرس که در شهرک صنعتی زاگرس قرار دارد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های بسیار مهم دولت سیزدهم بحث اشتغالزایی و شکوفایی واحدهای تولیدی است که در استان با پیروی از این سیاست‌ها و راهبردها، برنامه بازدید و رفع موانع احداث و توسعه واحدهای تولیدی را به منظور رونق اشتغالزایی در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه تلاش ویژه‌ای برای توسعه و راه اندازی واحدهای تولیدی در حال انجام است و اجرای این واحدها از اولویت‌های مهم کاری مسئولان است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به بازدید خود از وضعیت اجرای کارخانه چیا سرام زاگرس، گفت: یکی از واحدهایی که در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب شد همین پروژه است که پروژه بسیار خوبی است و در سه فاز اجرایی خواهد شد.

امیری مقدم تصریح کرد: در فاز اول این طرح بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام خواهد شد که ۲۵۰ نفر اشتغالزایی نیز خواهد داشت و در فازهای دوم و سوم و در مجموع بیش از سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۷۰۰ نفر اشتغالزایی به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه این گونه واحدهای تولیدی افتخاری برای استان هستند، افزود: به لحاظ اینکه بعضی از دستگاه‌ها و تجهیزات این پروژه وارداتی است طبق صحبت‌هایی که با سرمایه گذار این پروژه داشتیم مقرر شده که فاز اول آن تا هفته دولت سال آینده افتتاح شود و فازهای بعدی هم به مرور افتتاح شوند و در خدمت مردم استان قرار گیرند.

استاندار کرمانشاه از تصویب ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای ۱۰۰ طرح تولیدی با ۱۰ هزار شغل در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: یکی از این طرح‌ها کارخانه بزرگ کاشی و سرامیک چیاسرام است که با سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، حدود ۷۰۰ شغل ایجاد می‌کند و فاز اول آن تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک