هلال‌احمر برای تجهیز پایگاه‌های چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد


هلال‌احمر برای تجهیز پایگاه‌های چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد

شهرکرد- دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: این جمعیت برای تجهیز پایگاه‌های امدادی شهرستان‌های تازه‌تأسیس در چهارمحال و بختیاری آمادگی لازم را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب سلیمانی ظهر سه‌شنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: احداث پایگاه‌های امدادی در شهرستان‌های مختلف استان‌های کشور با تجهیز امکانات همراه خواهد بود. وی افزود: در همین راستا پس از اختصاص شعبه به شهرستان‌های تازه‌تأسیس در چهارمحال و بختیاری، این پایگاه‌های امدادی تجهیز خواهد شد. ‌سلیمانی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای کاهش آلام بشری، امدادرسانی در حوادث، برابری، دوستی و ارائه خدمات بشردوستانه تلاش شبانه‌روزی دارد.

وی یادآور شد: جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی د ر حوادث و بحران‌های مختلف بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت حضور می‌یابند.

‌دبیرکل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: مصوبه اولیه جذب ۲۵۰ سرباز امریه در این جمعیت گرفته شده و کسر خدمت برای داوطلبان این جمعیت در دستور کار است.

سلیمانی اظهار داشت: برای تخصیص بالگرد به استان‌های مختلف کشور مشکلاتی وجود دارد و هزینه‌های تعمیر هر فروند بالگرد با هزینه‌های بالا همراه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان