اجرای 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی طی هفته فراجا در ایلام


اجرای 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی طی هفته فراجا در ایلام

ایلام-جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته فراجا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نجفی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های هفته فراجا با رویکرد رسانه محور است و بحث امنیت مردم و احساس امنیت در موضوعات مختلف از جمله امنیت اقتصادی، امنیت مرزها، جاده‌ها، شهرها، روستاها در جمهوری اسلامی ایران برای پلیس بسیار مهم است.

وی افزود: مردم عزیز این موضوع را مورد توجه قرار دهند که هوشیاری آنان باعث خواهد شد تا توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شود، امروز دشمن قصد دارد تا بین پلیس و ملت تفرقه و جدایی ایجاد کند اما هرگز به این هدف نخواهد رسید.

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که خدمتگزار مردم است و مردم نیز با حمایت از پلیس در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که پیوند بین پلیس و مردم گسستنی نخواهد بود.

وی بیان کرد: به شکر خدا امنیت در استان ایلام بسیار مطلوب و پایدار است و این مهم در سایه تعامل و همکاری مثال زدنی مردم و پلیس صورت گرفته است.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه سربازان ولایت در فراجا، هدفی جز ایجاد امنیت در جامعه و جلب رضایتمندی خداوند متعال و اقشار مختلف مردم ندارند خاطر نشان کرد: گرچه ماموریت‌های پلیسی سختی‌های خود را دارد، اما این سختی‌ها هرگز از انگیزه و توان مأموران انتظامی در کشور جمهوری اسلامی ایران نمی کاهد.

ایجاد فتنه انگیزی بین مردم و پلیس

وی گفت: انتظار ما از مردم عزیز این است که پلیس را در کنار خود ببینند نه در مقابل خود، امروز دشمنان ما سعی دارند تا با ترفندهای مختلف و ایجاد فتنه انگیزی بین مردم و پلیس خدمتگزار تفرقه ایجاد کنند.

نجفی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم عزیز بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس هستند که همواره با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که از خدمتگزاران خود در فراجا با تمام توانشان حمایت می‌کنند.

جانشین انتظامی ایلام تصریح کرد: فرماندهی انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش چه در شهرها و چه در جاده‌ها و چه در مرزها شهدای زیادی را تقدیم کرده است، شهدایی که خانواده داشتند و بعضی از آن عزیزان هم فرزندان خردسالی داشتند که امروز از نعمت پدر محروم شده‌اند.

وی به برنامه‌های شاخص فرماندهی انتظامی استان ایلام در هفته فراجا اشاره کرد و گفت: فراجا امسال در راستای برقراری نظم و امینت و آرامش تعداد ۴۱ نفر شهید را تقدم انقلاب نموده است که تجلیل از خانواده شهدا یکی از مهمترین برنامه پلیس در هفته فراجا است.

مشارکت دادن اقشار مختلف جامعه در برنامه پلیس

جانشین انتظامی استان ایلام به دیگر برنامه‌های پلیس در هفته فراجا اشاره و بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارائه آموزش‌های همگانی و پیشگیرانه به اقشار مختلف جامعه از دیگر برنامه‌های پلیس در هفته فراجا است.

وی مشارکت دادن اقشار مختلف جامعه در برنامه پلیس را از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: از مهمترین برنامه‌های هفته فراجا رزمایش موتورسییکلت سواران قانونمند، مسابقه دوچرخه سواران همیار پلیس در سطح استان است.

سرهنگ نجفی طرح مردم یاری در مناطق محروم را از برنامه‌های خیرخواهانه پلیس در این ایام دانست و ادامه داد: طرح ویزیت رایگان بهداد انتظامی استان و برپایی چادر سلامت خدمات بهداشتی رایگان در محل مصلی در نماز جمعه از جمله برنامه‌های پلیس در هفته فراجاست.

وی در پایان اظهار داشت: از روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه و همزمان با شهادت امام حسن عسکری وآغاز ولایت امام زمان (عج) و به مدت ۷ روز هفته فراجا با شعار پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس در سطح استان برنامه‌های پلیس اجرا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رشیدی کوچی: رئیسی با یک خط، می‌تواند فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند، چون نمی‌خ...