نسل جوان و نوجوان توطئه های دشمنان را بشناسند


نسل جوان و نوجوان توطئه های دشمنان را بشناسند

ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نسل جوان و نوجوان توطئه های دشمنان را بشناسند، گفت: دشمن برای توطئه و دشمنی با کشورمان هزینه‌های زیادی را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در دیدار با مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام اظهار کرد: کار دشمن، دشمنی کردن است و باید متولیان و مسئولان فرهنگی توطئه‌های دشمنان را به نسل جوان و نوجوان بشناسند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر قدرت‌های بزرگ جهان از جمله آمریکا را به چالش کشیده است و الان از راه‌های مختلف در حال مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: دشمن برای توطئه و دشمنی با کشورمان هزینه‌های زیادی را انجام می‌دهد، لذا مسئولان باید در زمینه شناخت دوست و دشمن برای نسل جوان و نوجوانان کشور تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: دین اسلام به سرعت در جهان در حال حرکت کند، دشمنان از این حرکت ترس دارند و از طریق برای مقابله با آن تلاش می‌کنند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: بسیاری از مشکلات کشور توسط دشمنان بزرگنمایی و سیاه نمایی می‌شود، این است که مسئولان فرهنگی جامعه برای شناخت و تبیین توطئه‌های دشمنان باید تلاش مضاعف انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت