ترسیم نقشه علمی دانشگاه دریایی طبق بیانیه گام دوم انقلاب


ترسیم نقشه علمی دانشگاه دریایی طبق بیانیه گام دوم انقلاب

نوشهر- فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: برنامه های آموزشی با رویکرد مهارت محوری و مبتنی بر نقشه علمی و بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری صبح دوشنبه در مراسم طرح مشترک تحلیف آموزشی و دانش آموختگی دانشگاه‌های افسری با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات تحولی دانشگاه‌های افسری ارتش طی یکسال گذشته شامل برنامه‌های تربیتی اظهار داشت: برنامه‌ها مبتنی بر پ پرورش افسر با اهداف متعالی تربیت افسران مؤمن، متعهد و شایسته و آماده حضور متمرکز شده است.

وی دانش افزایی معنوی و پرورش را سرلوحه کاری این دانشگاه دانست و گفت: الگوسازی از مکتب شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دشمن شناسی و بصیرت افزایی، تقویت خودباوری با امید به آینده بخشی از اهم اقدامات است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی بر اساس نظام جامعه تربیت و آموزشی با رویکرد مهارت محوری و مبتنی بر نقشه علمی آجا و افق و بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم شده است، توسعه تحصیلات تکمیلی، بازنگری رشته‌ها، ارتقای اعضای هیئت علمی، شرکت گسترده در رزمایش‌های پهپادی، توسعه فناوری اطلاعات و کارورزی در محیط عملیاتی و هوشمندسازی آموزش‌ها از جمله اقدامات است.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری درباره برنامه‌های آموزشی دانشگاه گفت: پیوند آموزش و پژوهشی، توسعه مراکز، تعریف طرح‌های مبتنی بر نظام مسائل به منظور ارتقای توان دفاعی، تبیین جایگاه دانش، خلاقیت و نوآوری در دفاع مقدس، تشکیل نظریه‌های ایده پردازی از فعالیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان