شایعه پراکنی یکی از سلاح‌های دشمن است


شایعه پراکنی یکی از سلاح‌های دشمن است

خرمشهر- امام جمعه خرمشهر گفت: شایعه پراکنی باعث ایجاد آشوب می‌شود و امروزه این یکی از سلاح‌های دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران با تاکید بر اینکه شایعه پراکنی باعث ایجاد آشوب می‌شود و امروزه این یکی از سلاح‌های دشمن است، بیان کرد: ابزار شایعه پراکنی امروزه در دست همه است و در این جریان خون‌های زیادی ریخته می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن روز نیروی انتظامی گفت: یاد همه شهدای نیروی انتظامی به ویژه حوادث اخیر را گرامی می‌داریم. امروزه تجلیل از نیروی انتظامی تجلیل و اهمیت دادن به امنیت است.

خطیب جمعه خرمشهر یادآور شد: در این روزها مشاهده کردیم که داعشی‌های وطنی چه جنایت‌هایی را مرتکب شدند و اگر نیروی انتظامی نبود، این اراذل و اوباش چه جنایت‌های بزرگ‌تری انجام می‌دادند.

حجت الاسلام عادل پور افزود: در جمهوری اسلامی مسئولان سه قوا با خانواده آن مرحوم ارتباط برقرار کردند و قول پیگیری دادند در رابطه با اغتشاشگران مماشات نیست و این پیام رئیس جمهور است.

امام جمعه خرمشهر یادآور شد: دشمنان متوجه شوند که این راهپیمایی میلیونی تنها گوشه‌ای از حرکت مردمی بود و اگر مقام معظم رهبری اشاره کند، همین مردم تومار اغتشاشگران را در هم خواهند پیچید.

وی گفت: اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله موضوع عفاف و حجاب تا امروز اجرا نشده است و تنها نیروی انتظامی با گشت ارشاد این مصوبه را اجرا کرد، اما دیگر ارگان‌ها کار خاصی نکردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


2 عکس شیک المیرا شریفی خارج از صدا و سیما ! / خانم مجری هنوز ممنوع التصویر است !