سطح علمی دانش‌آموزان زنجان در طراز اول کشوری قرار دارد


سطح علمی دانش‌آموزان زنجان در طراز اول کشوری قرار دارد

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از قرار گرفتن سطح علمی دانش‌آموزان استان در طراز اول کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، از معلمان به عنوان هدایت‌گران نسل آینده کشور یاد کرد و گفت: امروز معلمان وظیفه سنگین و رسالت مقدسی پیش رو دارند که باید در انجام این وظایف، حساسیت زیادی به خرج دهند.

وی با تاکید بر جامه عمل پوشاندن به مطالبات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهتمام ویژه به تعلیم و تربیت، یادآور شد: برای اینکه بتوانیم در این مسیر به سلامت حضور داشته و با موفقیت از آن عبور کنیم، نیاز داریم که به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گوش فرا داده و فرمایشان ولی‌فقیه را چراغ راه خود قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امروز باید نسل جوان معتقد به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی بوده و تنها مسیری را که در زندگی برمی‌گزیند، مسیر سعادت در تعلیم و تربیت باشد، خاطرنشان کرد: وقتی آخرین آمار مربوط به وضعیت دانش‌آموزان استان زنجان را مرور می‌کنیم، می‌بینیم که ۲۱۹ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان به دست این دستگاه سپرده شده است.

اسماعیلی همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در فرآیند آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده‌ساز جامعه موثر باشیم، تصریح کرد: رویکرد جدید آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، رویکرد تحولی و آموزش هدفمند درقالب ساعات آموزشی تاثیربخش در قالب موضوعات متفاوت تربیتی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی غنی خواهد بود.

وی از کسب بیش از ۱۵۰ رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری سال گذشته توسط دانش‌آموزان زنجانی خبر داد و افزود: این موضوع باعث شد سطح علمی دانش‌آموزان استان زنجان در طراز اول قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی