مسیر انقلاب اسلامی با همراهی بانوان صعودی است


مسیر انقلاب اسلامی با همراهی بانوان صعودی است

بجنورد- مسئول قرارگاه صاحب‌الامر خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی با همراهی بانوان تاکنون گام های استواری برداشته و این مسیر صعودی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد افشین فر صبح سه شنبه در تجمع دختران سوگوار امام مهربانی که در میدان شهید بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با همراهی بانوان گام های استواری برداشته و از این پس نیز ادامه دارد.

مسئول قرارگاه صاحب الامر خراسان شمالی ادامه داد: مسیر انقلاب اسلامی صعودی است هرچند در این بین یقیناً فراز و نشیب هایی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه بانوی مبارز در خط ولایت، یک جا نشین و آرام نیست، افزود: حضرت معصومه برای امام زمان خود حرکت کرد و با این اقدام ایشان را مورد تایید قرار داد.

حجت الاسلام افشین فر حاضر نبودن مردم را مشکل اساسی ائمه دانست و گفت: در انقلاب اسلامی مردم در صحنه حاضر هستند زیرا اگر مردم نبودند و بصیرت به خرج نمی دادند کارها پیش نمی رفت.

مسئول قرارگاه صاحب الامر خراسان شمالی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی یک جلوه جدید به جهان ارائه داد، بیان کرد: مردم ایران نشان دادند زمان شناس بوده و شایستگی پرچم داری دنیا را دارند.

وی امام شناسی و دشمن شناسی را دو رکن بصیرت عنوان کرد و ادامه داد: اگر جامعه ای رهبری باایمان، مخلص و دین شناس و مردمی دشمن شناس داشته باشد، موفق و سربلند خواهد شد.

حجت الاسلام افشین فر خط نفاق را ترویج بی حیایی در جامعه و حمایت از منکرات دانست و گفت: این اقدام آنها عجیب نیست زیرا در قرآن کریم به صراحت ویژگی منافقان را این مسئله عنوان کرده است.

وی در انتها تصریح کرد: مادران شهدا چند دهه ایستادگی کرده اند و اکنون نیز هر زمان به حضورشان نیاز است، در صف اول مبارزه قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403/ زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد