370 هزار دانش آموز کرمانشاهی در کلاس های درس حاضر شدند


370 هزار دانش آموز کرمانشاهی در کلاس های درس حاضر شدند

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید به صورت حضوری، گفت: ۳۷۰ هزار دانش آموز کرمانشاهی در کلاس های درس حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان محمدی صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که با حضور دانش آموزان و جمعی از مسئولان استانی در مدرسه دخترانه عصمتیه شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امسال در شروع سال تحصیلی میزبان ۳۷۰ هزار دانش آموز با فعالیت ۲۶ هزار معلم در چهار هزار مدرسه با ظرفیت ۱۵ هزار کلاس در استان کرمانشاه خواهیم بود.

وی افزود: فعالیت‌های مسئولان آموزش و پرورش به منظور آماده‌سازی مدارس برای حضور دانش‌آموزان از سه ماه پیش آغاز شده و در مسیر آموزش تلاش لازم برای تحقق رویکرد تمام ساحتی مبتنی بر سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش انجام خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وظیفه آموزش و پرورش در راستای تربیت دانش آموزان، تصریح کرد: مأموریتی که سند تحول بنیادین برای کادر آموزشی تعریف کرده تربیت دانش آموزان تراز اسلام و رساندن آنها به حیات طیبه برای مقدمه سازی زمینه ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.

محمدی با اشاره به تاکید استاندار کرمانشاه بر رشد و توازن چندجانبه دانش آموزان، بیان کرد: این امر به همراه انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید سرلوحه اقدامات آموزش و پرورش قرار گرفته تا در این فرصت تربیتی که در اختیار داریم به نحو احسن پیشرفت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انتقال پیام هشت سال دفاع مقدس به دانش آموزان وظیفه امروز مسئولان آموزشی است، ادامه داد: تنها راه بیرون رفتن و رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و… احیای ارزش‌ها و فرهنگ‌های هشت ساله دفاع مقدس خواهد بود.

محمدی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به گفته رهبر انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای این امر بوده که می‌توان ارزش‌های آن از جمله: ایثار، فداکاری، از خود گذشتگی و ولایتمداری بازگو کرد و که آموزش و پرورش استان کرمانشاه انتقال این حقایق و پیام‌ها را به همت ۲۶ هزار معلم انجام خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا