اردوی مشترک تنیس روی میز کرمانشاه و اقلیم کردستان درحال انجام است


اردوی مشترک تنیس روی میز کرمانشاه و اقلیم کردستان درحال انجام است

کرمانشاه- رئیس هیئت تنیس روی میز کرمانشاه گفت: اردوی مشترک تیم‌های منتخب تنیس روی میز کرمانشاه و اقلیم کردستان درحال انجام است.

شهنام اردلان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری اردوی مشترک با اقلیم کردستان کشور عراق در رشته تنیس روی میز، اظهار کرد: بر اساس امضای تفاهم‌نامه‌ای که بین هیأت تنیس استان کرمانشاه و اقلیم کردستان صورت گرفته مقرر شد که هرسال اردویی مشترک بین تیم‌های منتخب طرفین تفاهم‌نامه برپا شود.

وی با اشاره به آغاز اردوی مشترک تیم‌های منتخب استان کرمانشاه و اقلیم کردستان، افزود: این اردو در خانه پینگ پنگ استان کرمانشاه از تاریخ ۳۱ شهریورماه آغاز شد و به مدت یک هفته تا ۶ مهرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه به شرکت ملی پوشان در رشته تنیس روی میز در اردوی مشترک بین استان کرمانشاه و اقلیم کردستان اشاره و تصریح کرد: در بین بازیکنان اقلیم کردستان عراق ۱۰ ملی پوش حضور داشته که با ۱۰ بازیکن برتر رده‌های سنی مختلف در استان کرمانشاه به تمرین مشغول خواهند شد.

اردلان به حضور ۲۳ بازیکن از اقلیم کردستان در اردوی مشترک با ورزشکاران استان کرمانشاه تاکید کرد و ادامه داد: بازیکنان حاضر در اردو پس از گذراندن چهار روز تمرین مشترک در مسابقات پایان دوره‌ای که بین دو کشور ایران و عراق برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

وی به برگزاری اردوی مشابه در کشور عراق اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات و اردوهای مشترک استفاده از تجارب بازیکنان هر کشور است که در پی آن شناسایی و استعدادیابی از شرکت کنندگان ۲ کشور را خواهیم داشت‌.

اردلان بیان کرد: علاوه بر کمک به ارتقا و رشد ورزشکاران رشته تنیس روی میز می‌توان مسیری برای حضور بازیکنان توانمند در لیگ‌های عراقی باز کرده و به پیشرفت آنها را رقم بزنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه