برخورد قاطع با آشوبگران خواسته اصلی مردم است


برخورد قاطع با آشوبگران خواسته اصلی مردم است

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: برخورد قاطع با آشوبگران خواسته اصلی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد با تسلیت شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام خاتم پیامبران بود اما خاتم پیام نبود و انقلاب اسلامی ایران ادامه این پیام و رسالت الهی بود و به تعبیر مقام معظم رهبری بعثتی دوباره بود که موجب زدودن غبار تحریف از اسلام و نشان دادن چهره اصلی دین شد.

وی افزود: در سایه اسلام انقلاب اسلامی گسترش یافت و در سایه انقلاب هم اسلام گسترش یافت و انقلاب اسلامی با آموزه‌های پیامبر آغاز شد و در ادامه حرکت انقلاب همانند انقلاب نبوی بود.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: ما در این انقلاب بدر، احد، حنین و احزاب داشته‌ایم و کربلا داریم و خواهیم داشت و اتفاقات زمان پیامبر به اشکال دیگر در انقلاب ما به وقوع پیوست و جنگ تحمیلی یک جنگ احزابی علیه انقلاب اسلامی بود و دفاع مقدس کربلایی بود پر از افتخارات و رشادت‌هایی که نظیر آن در کمتر انقلاب و تاریخی دیده می‌شود.

زمانی موسوی بیان کرد: اگر قصد تشویق انقلاب را داشته باشیم باید از این تعبیر قرآنی استفاده کرد که اگر در نحوه تشکیل ماده مغذی و لذیذی مثل شیر دقت کنیم می‌بینیم که این ماده از بین خون و آلودگی‌ها عبور می‌کند و انقلاب اسلامی دقیقاً مثل همین است اگر در این ناپاکی‌ها به دنبال یک آب زلال و ماده مغذی هستیم باید به سمت انقلاب حرکت کنیم.

وی گفت: انقلاب راه سختی را تا به امروز پیموده است از دشمنی، نفاق و تحریم گذشته‌ایم و جوانانمان را فدا کردیم و این انقلاب به این راحتی به این جایگاه نرسیده است که با سنگ پراکنی و یا تعدادی شعار هنجارشکنانه دچار تزلزل شود.

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: عفریته‌هایی که فکر می‌کنند با کنار زدن روسری و آتش زدن آن و تراشیدن موی سر می‌توانند به انقلاب لطمه وارد کنند سخت در اشتباه هستند و این انقلاب چه بخواهند و چه نخواهند در سایه ولایت مطلقه فقیه متصل به انقلاب مهدی فاطمه (عج) خواهد شد.

زمانی موسوی مطرح کرد: طولی نمی‌کشد که سیل سپاه سیاه‌پوشان اربعین حسینی کار گندزدایی را آغاز خواهند کرد و منافقین و لیبرال‌هایی که خطر آنان گوشزد شده ان‌شاءالله از صحنه سیاست و جغرافیا این مملکت زدوده خواهند شد.

وی گفت: عکس العمل لیبرال‌های منورالفکر جاهل در برابر فوت یک بانو که برای حفظ عفت خود فدا می‌شود و مرگ خانم مهسا امینی نشان از نفاق آنان می‌دهد ۸۱ نفر در عربستان گردن زده می‌شوند و دختران محجبه و بی‌دفاع در هند مورد آزار قرار می‌گیرد و کسی واکنش نشان نمی‌دهد، این نشان می‌دهد که در برابر مرگ خانم امینی با صداقت رفتار نشده است و نوع اعتراض‌ها و آشوب‌ها نشان می‌دهد این عده به دنبال حقیقت نیستند.

امام جمعه اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که کسی منکر آن‌ها نیست اما این باعث نمی‌شود که کل نظام را زیر سوال برد و ما همه سرباز ولایت فقیه هستیم و ولایت مطلقه فقیه ساختاری است بر اساس آموزه‌های که اسلام توسط امام خمینی (ره) کشف شد و ما رهبری را که خودش را فدای ملت کند، در جبهه‌ها حضور داشته باشد و جانباز باشد با زندگی طبق روال زندگی مردم دوست می‌داریم.

زمانی موسوی بیان کرد: مردم ایران بین خادمین به ملت و خائنین ملت تفاوت درست قائل هستند و شهدا و جانبازان و ایثارگران را به خوبی می‌شناسند و فرار کنندگان و مزدوران را هم خوب می‌شناسند و کسانی که در حوادث سخت و غیر مترقبه نظیر سیل و زلزله به کمکشان شتافتند را به خوبی می‌شناسند.

وی گفت: ای کسانی که به مسئولان انتظامی سنگ زدید و توهین کردید و جسارت کردید اگر فردا روزی به مشکل برخوردید نگران نباشید به پلیس زنگ بزنید که دوباره چتر نجات خود را بر بالای سر شما خواهد افراشت و این تفاوت پلیس ایران و کشورهای استعمارگر است.

امام جمعه اسلام آبادغرب با تشکر از مردم و برادران انتظامی و بسیج، گفت: محاکمه آشوبگران شهر شهیدان مرصاد خواسته ما است و از قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع با این افراد هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی